Sinop’ta çıkan yangından ahşap ev yanarak kullanılmaz hale geldi.

YIL SONU KERMESİNDE BİRLİK VE DAYANIŞMA ÖRNEĞİ
YIL SONU KERMESİNDE BİRLİK VE DAYANIŞMA ÖRNEĞİ
İçeriği Görüntüle

Yangın, Sinop’un Boyabat ilçesi Camikebir Mahallesi Sinan Sokak’ta meydana geldi.
3 katlı ahşap tarihi binada henüz belirlenemeyen bir nedenden dolayı yangın çıktı. Yangını gören çevredeki vatandaşların ihbarı sonucu olay yerine Boyabat Belediyesi itfaiye ekipleri, Orman İşletme Müdürlüğü ve Durağan Belediyesi İtfaiyesi ekipleri sevk edildi. Yangın, ekiplerin uzun uğraşları sonucu kontrol altına alındı.
 

Muhabir: Mustafa Usta