Sinop'ta polis ekiplerince yapılan şok uygulamada 1 adet ruhsatsız tabanca, 1 adet tüfek ele geçirildi, 2 kişi gözaltına alındı.


Sinop İl Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şube Müdürlüğü ekiplerince yapılan şok uygulamada üst araması yapılan şahıslarda 1 adet ruhsatsız tabanca, 1 adet tüfek, 5 adet mermi ele geçirildi. 2 şüpheli şahıs hakkında gerekli yasal işlemler başlatıldı.

67 YAŞINDA ÜNİVERSİTEYİ BÖLÜM BİRİNCİSİ OLARAK BİTİRDİ
67 YAŞINDA ÜNİVERSİTEYİ BÖLÜM BİRİNCİSİ OLARAK BİTİRDİ
İçeriği Görüntüle

İHA

Muhabir: Mustafa Usta