Sinop’ta 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı kutlamaları, Valilik önünde düzenlenen çelenk sunma töreni ile başladı.

NORTH EXPO SİNOP KAPILARINI AÇTI
NORTH EXPO SİNOP KAPILARINI AÇTI
İçeriği Görüntüle

23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı etkinlikleri kapsamında Sinop Valiliği önünde gerçekleştirilen törende, Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından Atatürk Anıtı’na çelenk sunuldu. Ardından saygı duruşunda bulunuldu ve İstiklal Marşı okundu.

Kutlamaların, Sinop Fatih İlkokulu’nda devam edeceği, programda günün anlam ve önemine ilişkin konuşmaların yanı sıra öğrenci şiirleri ve halk oyunları gösterilerinin yer alacağı bildirildi.

Muhabir: Haber Merkezi