Belki de bir çoğunun hatırlamayacağı hiç görmediği kadar eski olan meydan çeşmesi seneler önce yıkılmıştı.Yıkılan çeşmenin kalıntıları ise hala sahil kenarında görülebiliyor. Belediye içinde bulunduğumuz şu günlerde çeşmeyi tekrar Sinop’a kazandırmak için kolları sıvadı. Çalışmalarına başlanan çeşmenin en kısa zamanda tamamlanması bekleniyor.

Muhabir: TE Bilisim