Rektör Dalgın’a hayırlı olsun dileklerinde bulunan ekip Sinop Üniversitesi ile ilgili yeni gelişmeler hakkında fikir alışverişinde bulundular. Soruları cevaplayan Dalgın, “Sinop Üniversitesi’nde şimdiye kadar ağır adımlarla gidilmiş biraz sorunlar da olmuş fakat kimseyi suçlamanın anlamı yok.Ben göreve geldikten sonra ilk iş olarak istihdamda bayanlara öncülük verdim ve herkesin yanına bayan bir yardımcı bulundurma zorunluluğu getirdim.Bayanların yönetimde yer almaları ve kalitenin artmasını sağlamak için böyle bir adım attık.Aynı zamanda personel arasında herkese günde en az üç arkadaşının çayını içmesi gerektiğini söyledik.Kimse ilahiyat kökenli olduğum için yelpazemin bu kadar geniş olacağını beklemiyordu.Fakat  bu çok önemli bir şey masanda oturup biri yanıma gelirse çay ısmarlarım demekle olmaz kaynaşmak dayanışma içinde olmak lazım.Üniversitenin kendi içinde düşündüğümüz bu çalışmalar dışında halkımız için de önemini artırmak ve Sinop’a katkısı olan bir kurum hâline getirmek istiyoruz.Haftaya bu konuda bir toplantı yapacağız ve yeni planlamalar yapmaya devam edeceğiz.Her üniversite önce uluslararası üniversite olmak derdinde.Evet yapabilirlerse bunu yapsınlar fakat bunu yapalım derken hem yörene faydan olmaz hem de bunu başaramazsan kötü.Biz önce yöremize faydamız olsun istiyoruz.Sinop Üniversitesini tüm vatandaşlarımız için olsa da olur olmasa da olur mantığından çıkıp olmazsa olmaza getirmek istiyoruz.Üniversitemiz merkezden biraz uzak kaldığı için vatandaşımızla daha fazla kaynaşabilmek adına merkezden birkaç tarihi yer bulup araştırma merkezleri açmak istiyoruz.İnşallah kısa zamanda siz buralara geldiğiniz gibi biz de sizlerin ayağınıza gelebileceğiz.Aynı zamanda bazı fakülteler için şuan içinde bulunduğumuz ihaleler tamamlanır inşaatlarımızda hayırlısıyla biterse kampüsümüz çok güzel bir yer olacak öğrencilerimizde rahat edecek.”dedi.

Ziyaret toplu fotoğraf çekimiyle son buldu.

Muhabir: TE Bilisim