Ergül, "Doğalgaz çalışmaları bütün hızıyla devam ediyor. Tabi ki bunu yaparken Sinoplulara rahatsızlık verdiğimiz kanaatindeyim. Bir şeylere sahip olmamız için bazı şeylerden feragat etmemiz gerekiyor. Biraz rahatsızlık veriyoruz ama en kısa zamanda asfaltlama çalışmalarımız başlayacak. Bu hafta içinde hava yağışlı olduğu için asfalta giremedik. Bütün hazırlıklarımız tamam. Önümüzdeki hafta salı gününden itibaren Sinoplulara rahatsızlık veren toz, toprak vs asfaltlama çalışmalarına başlayarak doğalgaz dolayısıyla kazmış olduğumuz yerler asfaltlanacak. Üç sene içerisinde Sinopta asfaltı yapılmamış hiçbir yol kalmayacak. Bu benim sözümdür. Bu yönde çalışmalarımız devam ediyor.” dedi.
