Sinop'ta 15 saat ağaçta mahsur kalan sevimli kedi, Sinop Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü ekipleri tarafından kurtarıldı.

Sinop Gelincik Mahallesi'nde, Rahmi Demir Sosyal Tesisleri'nin üst kısmındaki ormanlık alanda, ağaca tırmanan bir kedi mahsur kaldı. Olayın ardından çevredeki vatandaşlar durumu Sinop Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü’ne bildirdi.

SİNOP’TA HALK OYUNLARI ŞENLİĞİ COŞKUSU
SİNOP’TA HALK OYUNLARI ŞENLİĞİ COŞKUSU
İçeriği Görüntüle

İhbar üzerine hızlıca olay yerine gelen itfaiye ekipleri, sevimli kediyi güvenli bir şekilde ağaçtan indirmeyi başardı. Kedinin kurtarılması, çevredeki vatandaşlar tarafından alkışlarla karşılanırken, operasyonun başarılı bir şekilde sonuçlanması mutluluk yarattı.

 

Muhabir: Mustafa Usta