Kurban Bayramı tatilinde ziyaretçi akınına uğrayan Sinop’ta oteller doldu taştı. Tatilcilerin kaliteli hizmet için öncelikli tercih ettiği Sinop Antik Otel bayramda da ziyaretçilerini ağırlardı. Tatilciler deniz sezonunun bitmesine rağmen güzel havayı fırsat bilerek Antik Otel’in plajlarını doldurarak denizin tadını çıkardı.
Türkiye Otelciler Federasyonu (TÜROFED) Sinop Temsilcisi ve Sinop Antik Otel Yönetim Kurulu Başkanı Ali Yılmaz Sinop Antik Oteli, şehrin ve Karadenizin turizm potansiyelini, avantajlarını anlattı.
Yılmaz, "Sinop Antik Otel açılalı 6 yıl olmasına rağmen her geçen gün Karadenizin ciddi bir tatil oteli haline geliyor. Müessesimizin farklı özelliklerimiz var Türkiyedeki içinde müze olan tek oteliz. Çevreye duyarlı tesis olarak ‘Yeşil Yıldızlı oteliz. Kış için kapalı yaz için açılır, kapanır havuzumuz var. Restoranımız var. 90 yatak kapasiteliyiz fakat yazın bu çocuklarla 120 kişiye kadar çıkıyor. Otelimizin tercih edilmesinin en önemli sebebi hemen dibimizde kumsal plajımızın olması. Gelen misafirlerimizin plaja gitme zahmetine katlanmasına gerek olmaması ayrıca da elbette ki hizmet kalitesi gelen insanları memnuniyeti önemli. Bunu cidden biz gözle görüyoruz. Otelimiz inanın Karadenizin tatil beldesi oluyor. Yazın biz günlük rezervasyon almıyoruz. Tümüyle tatilciler dolduruyor ve en az 3 günlük ziyaretçilerden başlıyor. Ama bu daha çok Temmuz-Ağustos-Eylül aylarına münhasır. Tatil için Sinopun seçilmesi Sinop Antik Otelin seçilmesi oldukça önemli. Biz giderek Karadenizin tatil oteli haline geliyoruz. Geçen hafta 9 gün süren Kurban Bayramı tatilinde de otelimiz tamamen doluydu ve tatilciler sıcak havayı fırsat bilerek mevsime bakmadan denizin tadını çıkardılar."
Misafir profilini anlatan Ali Yılmaz, "Misafir profilimiz yaz ve kış olarak değişmekte. Kışın daha çok ticaret ve değişik amaçlarla Sinopa gelenlere hizmet vermekteyiz. Bahar aylarında ve yazın gerek turlarla ve gerekse tatil amaçlı olarak gelen Türkiyenin her yerinden çoğunlukla misafir ağırlamaktayız. Yazın oldukça yoğun bir talep alıyoruz. Kışın ise en azından hafta sonu turizmi amacıyla bilhassa Samsun ve çevre iller hedef kitlemiz durumunda. Yabancı turist sayımız henüz çok düşük seviyede" diye konuştu.
Pazarlama stratejilerinin en önemli ayağının misafir memnuniyeti olduğunun altını çizen Yılmaz, "Bu konuda iddialıyız, dikkatliyiz ve en büyük özeni göstermekteyiz. Çeşitli TV kanallarında ve mecmualarda çıktık. Bu konuda yoğun bir çabamız vardır. Çağımız internet çağı. İnternette kendi sitemizi özenle tasarlayıp Türkçe ve İngilizce olarak düzenlediğimiz gibi mobil cihazlar için özel site yaptık. Ayrıca internetteki otel rezervasyon ve tanıtım sitelerinin hepsinde üst sıralarda yer alıyoruz. Kışın hafta sonu turizmi için Samsun ve çevre illerde tanıtım kampanyaları yapıyoruz" dedi.