Ramazan Bayramından sonra Sinop'ta faaliyete açılan Otosesli, oto yedek parça hizmeti ile Sinopluların ayağına geldi. Sinop ili ve ilçelerine başta Ford, Alman, Fransız,Japon ve Kore menşeli binek ve ticari araçların yedek parça satışını ve çekici hizmetleri de yapan Otosesli, sektörde oldukça iddialı. Sinop Yeni Sanayi Sitesinde hizmet veren Otosesli, özellikle Ford binek ve ticari araç gruplarına ait araçlara 1980'den bugüne perakende ve toptan yedek parça tedarik hizmetini sağlayan köklü bir firmadır Otosesli Genel Müdürü Emre Sesli firmaları hakkında yaptığı açıklamada; "Oto Sesli, 1980'li yıllarda aile büyüğümüz Yunus Sesli tarafından Samsun Bafra'da oto tamir bakım ve onarım atölyesi olarak kuruldu. Oto Sesli Ltd. Şti., 1980'den bugüne otomotiv yedek parça sektöründe toptan ve perakende satışı yapan, yerli marka sahibi ve iş dünyasının şartlarına intibak sağlayan köklü bir aile firmasıdır.1998 yılında Oto Sesli Yedek Parça Servis Bakım Hizmetleri Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi adı altında toptan ve perakende oto yedek parça satış pazarlama faaliyetlerine başladı.
Türkiye'nin tüm bölgelerine yayılmış olan pazarlama ağı ile yapılan oto toptan yedek parça satışının yanında; Samsun'un Bafra, Canik, Tekkeköy ilçelerinin yanında bir adet de Sinop'ta olmak üzere toplam dört adet perakende satış şubesi açarak oto yedek parça sektöründe kendisini sürekli yenileyerek ve zor şartlara intibak sağlayarak büyüyen bir Anadolu şirketi olmaya devam etti. 2012 senesinde eurocraft markasının kurucu adımlarını atarak, faaliyet alanlarına ithalatı, 2015 senesinde de ilk yurt dışı satışını yaparak ihracatı eklemiştir. Oto Sesli 'nin iş ve hayat felsefesi; müşterilerinin ihtiyaçlarını en iyi fiyata, kaliteli, güvenilir ve profesyonel bir şekilde karşılayarak onların memnuniyetlerini kazanmaktır."dedi. Oluşturduğumuz vizyon, misyon ve kurumsal değerler ışığında uğraş verdiğimiz sektörde hizmet ve ürün kalitemizi ölçülebilir ve sürdürülebilir kılmayı amaçlıyoruz diyen Emre Sesli sözlerine şöyle devam etti; "Misyonumuz; Dünyada ve ülkemizde yaşanan gelişmeler ve değişimler paralelinde; süreçlerimizin etkiliğini ve güncelliğini sağlayarak müşterilerimize, çalışanlarımıza, çevreye ve topluma karşı olan sorumluluklarımızı yerine getirmektir. Tüm çalışanlarımızın katılımlarıyla ürün ve Kalite Yönetim Sistemini sürekli iyileştirmek, müşteri memnuniyetini sağlamak ve dünya çapında bir şirket olmaktır.İş modeliyle, süreçlere yaklaşımıyla, bilgiye dayalı kararlarıyla ve ilkeli hareket tarzıyla, milli ve yerli değerlere olan bağlılığı ile, sektör içinde varlığını değişen şartlara göre intibak ettirecek bir yönetim anlayışında hareket etmek.Satıcı rolünün çok ötesine giderek; müşterimizin ihtiyaçlarını analiz edip zamanında ürün ve hizmet temin etmek. Doğru zamanda, doğru ürünle, doğru fiyatla, doğru yerde olmak! Gerek müşterilerimize , gerekse tedarikçilerimize karşı şeffaf, ilkeli ve devamlılık arz eden işbirliği politikası sürdürülmektedir.Görevini sahiplenen ve geliştirme yönünde gayret sarf eden, aidiyet duygusuna sahip ekip arkadaşları ile çalışmaktır."dedi.